Nowa reklama Johnson's bije rekordy popularności. Mamy ją pokochały!
Słodkie, pulchne babasy w reklamach od lat próbują złamać nasze konsumenckie serca. W końcu na potencjalnych klientów najlepiej działają emocje. Choć dużo już widzieliśmy, to najnowsza reklama Johnson's Baby zaskakuje. I choć porusza kontrowersyjny temat, pokochały ją miliony osób na całym świecie!
Spot powstał w Brazylii z okazji obchodzonego tam 14 maja Dnia Matki. Reklama rozpoczyna się standardowo. Na ekranie pojawiają się małe rączki i nóżki, dziecięce stópki i pulchne paluszki. W końcu pojawia się twarz maluszka z zespołem Downa. Dlaczego reklama wzbudza aż takie emocje? Bo pierwszy raz komercyjny spot porusza temat, od którego zazwyczaj odwracamy głowę, udając, że nas nie dotyczy.
Zobacz także:
1. Wszystkie dzieci nasze są
W mediach kreowany jest wizerunek dziecka idealnego. Okrągła buzia, zaokrąglony brzuszek i słodkie paluszki – takie niemowlęta najczęściej pojawiają się na bilboardach i w reklamach. Tymczasem nie wszystkie dzieci są idealne i w pełni zdrowe. Świetnie, że w końcu jedna z czołowych firm na rynku parentingowym nie zniekształca rzeczywistości i pokazuje, że wokół nas są różne dzieci. Jednak wszystkie tak samo cudowne! Każde z nich zasługuje na naszą miłość i najlepszą możliwą opiekę. Twórcy podkreślają, że ”każde dziecko zdrowe czy chore jest największym odkryciem dla swojej mamy i jest dzieckiem Johnson's Baby.”
Koniecznie przeczytaj:
Warto, żeby takie spoty dotarły jak najdalej. Dlatego udostępniajmy ten film i pokazujmy, że wszystkie dzieci są ważne!